Välkommen att utforska min blogg...

Tandläkarbesök 2019

 
 
Detta att gå till tandläkaren, är inte min favorit precis, men tyvärr behövs det då och då.
Man kommer till tandläkaren, får ta plats i en "ganska" hemsk stol...vet vad som komma ska.
Får en haklapp (är nog nödvändig) sedan lutas stolen tillbaka i ett läge som är väldigt obekvämt.
Huvudet ska lutas bakåt och ned, (för att tandläkaren ska se och jobba bättre) allt blod rinner nästan ut i hårrötterna och man ska gapa så stort man kan.
Sedan börjas det petas runt och i tänderna med en stålgrej  Hua..det skär genom kroppen ner till tårna.
Har man, som jag idag, ont i en tand, så ska den fotos etc...sedan sätta allt igång.
jag har en mycket liten smärttröskel, så in med all bedövning som finns. 
Nu sätt en hemsk grej (sug) in sedan ska här borras, bara ljudet får mig att önska mig långt därifrån.
Idag så "bara" rensade han runt tanden i fickorna runt om...det var som en lång pina (trots bedövningen)
Allt klart...sedan var det bara till att betala för denna tortyr 1 500.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0