Välkommen att utforska min blogg...

Juli 2013

Ja, nu har snart hela juli månad gått och snart är det höst och vinter igen. Nu har jag varit på jobb i Norge den största tiden och vi har haft ett underbart sommarväder.
 Riktigt heta tropiska dagar och nätter.
 
Hade ledigt 5 dagar, då flög jag till Stockholm där jag sammanträffade med min barndomsvän Lillemor, vi begav oss ut på en liten kryssning med Cinderella, det var en båt jag aldrig åkt med tidigare, vi brukar fara med Birka. Måste säga att jag nog inte väljer Cinderella igen.
 

Men vi fick oss en skön tur över, satt och pratade gamla minnen, åt och drack gott
 
och njöt av att träffas igen...tyvärr blir det alltför sällan.
 
 
Först var vi ute och promenerade i Gamle stan.
 
 
 
Här är några bilder från kryssningen
 
 
Lillemor ute på däck
Jag på däck
 
Den enda gången jag tycker öl är gott är när jag är med Lillemor  
 
 
På kvällen satt vi och kikade på de dansanta ;)
 
Jag i egen hög person.......
 
Min goe väninna sedan barnsben Lillemor
 
Efter en lång promenad i Gamle stan och en helkväll på båten..
fick våra trötta fötter sig en välförtjänt vila
 
 
 
 
Sedan sov jag hos Anders och Pia i Stora Vika
Här grattas Emilie som fyller 10 år
 
 
Var och hälsade på Natalie i Södertälje, dit hon flyttat med sin pojkvän Roger.
 
Här sitter Natalie med sin lillasyster Emilie i deras nyinköpta soffa...Södertälje
 
Här ute på en solig promenad i Södertälje där tjejerna matade en massa änder
 
 
 

Var också till Ulf och Lotta på Landsfjärden. Mycket trevligt.
 
 
Underbar fin utsikt från deras lantställe
 
 
Hä'r har vi Ulf  (Lotta försvann med sin dotter för att köpa ett spel)
 
 
Han blev introducerad i QUIZkampen ..och blev "såld"
 
 
 
Med mig vill han inte spela mer :(   han tyckte nog jag var för lätt match för honom..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0