Välkommen att utforska min blogg...

Gammel-farmor

Känslan att snart bli "gammelfarmor"

Dagen då jag fick veta att mitt äldsta barnbarn Oskar skulle bli pappa...stod min hjärna still...Skulle jag bli "gammelfarmor"...Oj, vad gammal jag måste vara!! Tyckte jag åldrades massor av år :)

Tycker jag vant mig vid att vara mormor och farmor...kände mig då lite väl gammal, då jag för drygt 19 år sedan blev farmor för första gången, sedan har det kommit flera barnbarn...

Men så vande jag mig och tyckte att jag fortfarande var bara "lite" gammal.
Så fick jag då veta att jag skulle få ett barnbarnsbarn....varma känslor cirkulera genom kroppen...lyckokänslan svepte iväg med mig....så gick det upp för mig att jag snart skulle vara på topp i en 4-generation...Oj..vad gammal jag kände mig. Vad händer nu??

Men nu är det med stolthet jag säger till allt o alla att jag faktiskt skall bli GAMMELFARMOR

Jag är nu på topp
Sedan kommer mina barn
barnbarn
och snart barnbarnsbarn

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪


Mitt första barnbarn Oskar och hans kärlek Isabella
skall få sitt första barn nu i december 2011

Den blivande mamman Isabella
Visst är det vackert med en gravid kvinna...




Detta lilla liv finns inuti denna vackra mage






Fantastiskt att man kan få en bild av babyn innan den kommer ut
Den möjligheten fanns inte då jag gick med mina barn.

Detta vackra par är de blivande föräldrarna till babyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0