Välkommen att utforska min blogg...

Hemma i Jämtland igen i flera veckor

Jag/vi är nu hemma i Buan Jämtland
SKÖÖÖNT

En dag for jag och min dotter Ann in till stan och hade en Mamma-dotter-dag

Vi skulle bland annat titta på skor till mig inför det stundande bröllopet
Jag fann 2 par.....och en massa toppar
Sedan gick vi runt och tittade på kläder och annat..vi hade en trevlig shopping-runda och ett trevligt kondis-besök.

Sedan hämtade vi upp min son Christian på hans jobb...
Vi for till ett mysigt cafe där Christian bjöd på kaffe med tilltugg




Skönt att få vila våra fötter en stund

Sedan hem till  Robin (också en son)
han och hans sambo Anna skulle följa med och äta middag  på Eastern Palace


Här står Christian och samtalar  "viktiga" saker ang. bilar med Robin






Nåväl....vi kom äntligen fram till Eastern Palace där vi åt oss mätta

Här är Anna och Robin i väntan på maten




Christian ville inte vara med på bild....ler'





Här sitter min dotter Ann och Christian..lite längre till höger ser man Anna och min son Robin



Christian bjöd på hela kalaset 
Tack för det!!
Det är såå underbart att umgås med barnen sina
De skulle bara veta hur mycket det betyder för en mamma

Jag älskar dem alla...de är min lycka o glädje i livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0