Välkommen att utforska min blogg...

Bröllop på Häringe slott

Ulf och Evalotta vigdes den 9/7 på
Häringe slott



Här har vi brudparet
Evalotta hade designat sin brudklänning
De var så vackra tillsammans



Nu är de vigda - och det är dax för den "berömda" kyssen



Här satt den!!!!!!




De lyckliga tu




Här har vi släkt o vänner samlade inför vigseln





Efter vigseln - träffades vi alla framför slottstrappan
för att skåla för brudparet






Här skålades det för fullt...







Lite senare samlades vi inne i den vackra matsalen
Där vi intog en underbart god bröllopsmiddag


Förrätt



Varmrätt



Dessert




Till maten serverades det vin och bordsvatten




Brudparet






Hallo!!! Titta hit....såja ;)




Alla letar efter sina platser



Jag fann min



Mellan brudens pappa och min karl





Här håller Ulf tal och avslutar med ett...
 ♥ Älskar dig ♥




♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Lite bilder av olika slag


Ulf, (Christian's rygg) Rosmari o Raymond och Anders



Christian, Anna och Robin




Erik och Anders kvinnor
Annelie och Emma



Przemek och Jennie




Annelie o Erik i sin vackra kilt dagen till ära.




Avslappat gäng...





Mina underbara söner
Visst är de stiliga ??





En mycket stolt mamma

(Har också en dotter Ann - som tyvärr var dålig denna dag)
Och kunde inte komma till bröllopet.  :(




Kommentarer
Postat av: Karin

Fina bilder. Kul att se lite av släkten :-)

2011-07-11 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0