Välkommen att utforska min blogg...

Vårt grannland Norge

Jobba i Norge


Har varit i Norge och jobbat lite då och då genom bemanningsföretag.
Skall här på denna blogg, visa några underbara ställen jag varit på.

Först skall jag presentera Nesbyen.



Byn låg mellan höga fjäll...mycket vackert



Här är några bilder av centrum







Här inne var det mycket dyrt 



En konstnär i Nesbyen har gjort dessa orginella figurer
som fanns utplacerade överallt i byn








Här i detta hus bodde man den första tiden
 



Jag som poserar inne i tv-rummet




Sergio sitter och pustar i köket



(mycket varmt denna period)




Här har vi tagit oss upp i fjällen för att fiska
Här står jag



Och här står Sergio



Fin fångst (Av Sergio)



Såg polisbilen ibland



Första gången vi kom till Nesbyen, kom vi till denna tullstation
Den tog bara emot norska mynt, så det var bara att vända för att köra en annan väg



Underbart fina fiskevatten i Nesbyns fjällområden
Kan varmt rekommendera Nesbyn








Ni kan gå in på nedanstående länk om ni vill veta mer om Nesbyen

http://www.nesbyen.no/





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0