Välkommen att utforska min blogg...

Underbart att vara lite galen...eller???

Facebook

Ja, det är ett mycket populärt ställa att vistas på.
En mötesplats för nära o kära - som t ex en orts pub
Ett ställe där man kan "gå in" och "prata" bort en stund.

Man kan med andra ord ha ett visuellt socialt liv.
Mycket bra för de som inte har en chans att kunna träffas ofta.
Eller för de som sitter ensamma i sina hem

Jag registrerade mig där, men trodde nog det var ett ställe som man snabbt skulle tröttna på, men icke ...jag är fortfarande där.

Och trivs faktiskt med att kunna surfa runt bland vänner o släkningar.

Nu har jag även fastnat i några av dessa helt tokiga spel.
Men det har på ett sätt blivit en sport att få dessa farmar fina. *ASG*

 Här har vi CountryLife*****Visst har jag det fint?



Och här är en annan farm som heter FrontierVille




Sedan förstår lille Petville

Detta började jag med på uppmaning av en norsk kollega Kajsa från Nesbyen
Och sedan har jag den kvar, mycket för att ett av mina barnbarn Evelina också har en och hennes figur brukar hälsa på hos min.



Sedan till ett "favorit-ställe

Jag försöker att hålla mig med mer poäng än Hans Strindlund
Detta har blivit en manisk tävlan *ASG* men kul

Kolla bara!!!!    Jag leder än så länge


Bouncing Balls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0