Välkommen att utforska min blogg...

Installerad och klar att jobba igen

Första dagen på nya jobbet

Klart att jag började dagen med att köra fel!!!!
Men skam den som ger sig, efter lite körande hit o dit, så kom jag fram dit jag skulle.
Jag och Sergio hade rekat dagen före. Så vad skall jag skylla på?

Nåväl.. det regnade, det var mörkt, mycket trafik, tunnlar och rondeller.
Så detta var faktorer som spelade in plus då lite dålig orientering från min sida :)

Iallafall gick dagen bra, jag körde ihop med en norsk kollega som var jättebra.
Och på eftermiddagen följde jag med en svensk kollega runt.

Allt brukar vara ett virr-varr den första dagen, men det brukar ordna sig.

Hemresan gick bra, inte ett fel jag körde ....

Jag satt och pratade med Ann  via skype på kvällen.
Nu skall jag försöka sova några timmar.  Imorgon är en ny dag.



Trackback
RSS 2.0