Välkommen att utforska min blogg...

Norska historier om oss svenskar

Norska historier om oss svenskar

                  



Det svenska flyget närmade sig Gardermoen, då beskedet kom från flygtornet
Uppge höjd och position
Svaret löd: Jag är 1,86, svensk flygkapten och sitter främst i planet



Den ena svensken sa till den andra, när de satt och tittade på nyheterna som sändes på teckenspråk
Skruva upp ljudet



Två svenska damer var på väg hem från travbanan, då den ena utbrister
Vi spelar och spelar, men vinner aldrig
Skit i det sa den andre damen, vart i allsin dar skulle vi placerat den hästen




Ja, jag vet inte vad man skall säga om dessa historier??
 Norskt humor?


Kommentarer
Postat av: Dumle

Exakt dessa berätter vi om norrmän

Jag tror att dom har snott dessa från oss



Puss och Kram



2010-11-04 @ 06:40:50
Postat av: Natalie

Hahah, vilken torr humor :p

2010-11-04 @ 15:01:38
URL: http://struumpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0