Välkommen att utforska min blogg...

En dag med barnbarnen

En dag med barnbarnen Evelina och hennes lillasyster Svea

Här sitter Evelina och köper kläder till min Petville på facebook
(Alla pengarna slut nu :))



Lilla Svea äter med god aptit....





Nu skall vi ta en promenad - vädret är underbart

Svea i sin vagn





Evelina har sin spark med på promenaden



Efter 45 minuters promenad har nu Svea somnat



Och jag och Evelina skall leka lite på gården

Här har vi ritat lite figurer i snön





Här har Evelina krupit in i snögrottan vi byggt




Sedan går vi in till Sergio för att äta lite middag
Tjejernas föräldrar (min dotter och hennes karl) har fart in till Östersund
och vi njuter av att få passa dessa ljuvliga små flickor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tapiren du ritat Plopp Plopp. Är tuff



ASG

Tigern

2010-03-11 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0