Välkommen att utforska min blogg...

Mitten på februari 2010

Besök av mitt barnbarn Natalie



Idag är vi hemma i Buan och bara slappar, medans Sergio sitter på Landön med Tony och försöker dra upp stora rödingar...

Spännande om de får något 


Vi har i några dagar varit ute och fiskat både i Valsjöbyn och på Landön
Uppe på en liten tjärn fick jag en "liten" men godkänd öring



Och när vi var på Landön fick jag en röding på 800 gr
nedan håller Sergio upp den fina fisken



Det var en mycket trevlig dag - alltid trevligt på Landön
Här är lite bilder på stället..




Här kan man se grillstället



Sagt och gjort...vi gick upp dit för en paus
Sergio skär upp korven




Och jag lägger den på grillen



Nu är maten färdig säger en "rak" kvinna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig på att dra upp fisk. Du drar dom spikrakt upp ASG Kramiz

2010-02-18 @ 17:33:31
Postat av: Ballran

HA HA HA..nu var du rolig...

Kram

2010-02-19 @ 17:29:16
URL: http://lillfjosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0