Välkommen att utforska min blogg...

Grannlandet Norge

Grannlandet Norge

Nu är jag tillbaka i Norge och jobbet där - skoj

Denna gång är jag i Klöfta några mil från Oslo

Här ser man huset jag bor i



Jag bor i den bortre ingången tillsammans med en tjej
som också jobbar
i Norge då och då och hennes karl,
 jättetrevliga



Här ser man en del av Tv-rummet med en stor altan utanför.
Köket, tvättstuga och stor hall ligger också på nedre plan.
En trappa upp finns 4 sovrum och bad

Här är altanen från utsidan



Klöfta är en liten gullig ort drygt 3,5 mil från Oslo

Detta är en djurtillbehörs affär
Tyckte den var så orginell med hästen på taket.



Denna lilla söta häst stod mitt i centrum vid stationen



Här är köpcentrat




Järnvägs-stationen





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder Kalaspuffan

Kramiz Brulle

2010-05-04 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0