Välkommen att utforska min blogg...

Idag 17 maj är det den Norska nationaldagen

Norge firar dagen i dubbel bemärkelse - Grattis till Norge
Men deras sång var inte bäst   Men vem som var bäst...ja säg det!!!



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Några häftiga foton


En blomma bland många......'asg'

Gjord av Sergio 2009

Mina äldsta söner

Gjord av mig

En önskedröm av Erik (min son) skratt


Samma här.................*ler*

Christian


Törstig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dröm om god fiske-lycka


Gjord av Sergio

Lyckliga tu........

Robin & Tanja


Ulf i rampljuset................



Kolla in mig..va....

Anders


Köpa vykort????

Ann


Ta en fikapaus o kolla in mig.....

Przemek


Har bara ögon för....vem det nu kan vara *fniss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaa??? Har du mig i ditt öga.Hur gick det till????

ASG

2009-05-20 @ 20:47:39
Postat av: Ballran

Hade glömt ta på mig skyddsglasögon .....

2009-05-21 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0