Välkommen att utforska min blogg...

Gott & Blandat


Kul att se er här!!!!

Igår när jag tittade ut  vid lunchtid - då snöade det för fullt!!!!
När jag for iväg till arbetet, så körde jag genom ett snöande - hagelstorm - och sedan gick det över till regn.
Senare på kvällen kom solen fram en liten stund. Och idag har det mest regnat.

Jag såg fram emot en varm solig sommar, men den drömmen sprack.
Varför? Jo en äldre dam sa..om åskan går innan isen har försvunnit så blir det en kall sommar, enligt bondepraktikan.

Fryser det på natten till 1 maj är det bäst att räkna med en sval vår och kalla sommarnätter. (Jämtland



Jag såg 1 älg igårkväll  (inte ovanligt i och för sig)
Men nu skulle bilder tas ...med mobilen..
Så nu måste jag ju visa de häftiga korten....försök finn älgen









Här är den *ASG*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fantasisk fotograf. Fina älgbilder ASG

Tigern

2009-05-11 @ 12:22:33
Postat av: Ballran

Men...ser du inte älgarna va??? Nya glasögon kanske flin

2009-05-11 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0