Välkommen att utforska min blogg...

Livet i jämtland....."ibland"

I LOVE IT

På väg ner till bilen som inte tog sig upp igår!!!!!



Vädret var ganska så fint stundtals ....Grrrr!!!!



Därnere ser man bilen som "strejkade" igår
Jag fick GÅ UPP hela vägen till huset...



Imorse tog jag mig ner till bilen för att sedan "trodde jag" skulle backa ner till stora vägen
Det "sket sig" jag kanade in i kanten -och där tog det STOPP
Bara att promenera eller skall man säga PULSADE jag mig hem igen.

Ringde jobbet och sa att JAG SITTER FAST I BACKEN kan inte jobba ikväll...

Mycket förbannad jag var och är  på allt, ......Jag är så arg, att det inte finns ord för det.

We love it here!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0