Välkommen att utforska min blogg...

Studenterna år 2009

De två yngsta av mina barn tog studenten den 5 juni 2009

Inne i kyrkan där eleverna fick ta emot betyg och stipendium





Här har vi Robin



Pia står bakom Robin och vi ser också Tanjas profil till höger




Och här är Przemek



Med i bild har vi även faster till vänster och Tanjas pappa Kalle till höger



2 killar som gick ut med toppenbetyg.

Sedan åkte de många varv runt hela Östersund













Efter turerna istan  for vi alla till Wärdshuset i Krokom och åt en god middag



2 nöjda lyckliga killar
Przemek och Robin










Tanja fick en kindpuss av sin fästman Robin




Jag och lilla Svea





Tanjas mamma Irene










Närvarande på middagen var:

Studenterna själva Przemek och Robin

Robins fästmö Tanja och hennes syster Pia samt deras föräldrar kalle & Irene
Irenes assistent Anita var också med.
Patric & Anki Thunell med döttrarna Caroline och Josefin
2 av Przemeks vänner Lars och Mari.
Robin och Przemeks bror Christian
deras syster Ann med sin man Bjarne och deras döttrar Evelina & Svea.
Killarnas faster Britt med döttrarna Jenny & Elin
Robins gode vän martin
Och så jag förstårs. Mamma till de unga killarna som nu slutat skolan och skall ge sig ut i det "verkliga" livet med allt vad det innebär.

Tyvärr kunde inte bröderna Erik, Ulf och Anders komma.
Inte heller deras pappa kunde komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0