Välkommen att utforska min blogg...

Fiske på Nordön

Jag och Sergio var igårkväll hemma hos Bjarne & Malena och drack kaffe
De bor i ett jättemysigt hus mitt i Bohus, men ändå för sig själv.
Senare for vi alla till Nordön och fiskade (alla utom Bjarne)

Många fina båtar låg och skvalpade vid bryggorna



Här står Sergio på klippan och kastar



Och här står Malena på bryggan - Linda fiskar krabbor




Här studerar Malena en av krabborna som Linda fångat



Jag med havet som bakgrund



Man måste vila ibland *ler*



Om det blev någon fisk?
Jo, jag fick ett napp, men den "slet" sig
Sergio och Malena fick varsin makrill, som Sergio rökte dagen efter.
Se nedan!




Vi hade en underbar kväll - vädret var underbart
Vi for hem vid ca 01 00-tiden0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0