Välkommen att utforska min blogg...

Arctic Cat Cup i Östersund


Robin tog sig till final och kom 11 av dryga 90...inte illa......

Robin i depån i väntan på nästa start..



Nu skall han iväg ut på banan igen



Idag den 10 januari började Arctic Cat Cup
.

Min son  Robin tävlade och ligger änså länge tvåa. Tävlingen blev avbruten på grund av att det blev för mörkt ute, så de fyra hiten som var kvar att köra idag, skjuts upp till imorgon

Nedan är några foton från dagens tävling. Kommer att lägga ut fler imorgon

Robins tävlingsskoter



Här ser man depån där teamet ställt upp sina skotrar




Min son Christian med kompisen Martin



Här står ett gäng startklara



Banan



Det var mycket publik dessa dagar



Hamburgare och varmkorv fanns att köpa



Rocken måste av innan start



Snart framme vid startlinjen



Nu har de ställt upp sig



Gänget väntar på startsignal (Robin i grönt)


Nu  är de på väg.....oj vad det går undan....



Jag var mycket  nervös hur det skulle gå......:=))))))


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0