Välkommen att utforska min blogg...

Stockholms besöket februari 2009

Här bor en av min son Anders med sina döttrar
och jag är nu nere och passar tjejerna
 medans han och min andra son Ulf är i Miami
Ett underbart ställe straxt utanför Stockholm, nära havet.





Detta är taget från en annan vinkel och här ser man garaget och den ena gäststugan



Huset är larmat ut till fingerspetsarna efter ett inbrott
och idag gjorde jag naturligtvis ett fatalt misstag...

När vi kom hem och skulle gå in, så larmade jag inomhus istället för att avlarma det, och ni skulle hört vad det tjöt i hela huset och innan jag förstod hur man återställde detta, så var det lite nervigt *skratt* och sedan måste man ju kontakta larmcentralen, vilket är gjort.

Larmet är också kopplat till min sons mobil , så han ringde från Miami och frågade om allt var under kontroll.
Ja detta är jag i ett nötskal....och jag som är larmansvarig på mitt arbete...klarade inte av detta..vilket skämt....



När jag o tjejerna var ute och shoppade så "hittade" jag denna vackra tavla som jag placerade i matsalen hos min son, och hoppas han tycker den är lika fin som jag och hans tjejer ....



På promenad med Emilie, vi var på väg ner till havet, då hon ville stanna och hälsa på dessa vackra hästar.





Lite vacker natur.....



Ingen snö...hemma har vi massor (Hemma = Jämtland)



Här är vi snart framme vid bryggan där Ulf & Anders har sin båt på sommaren





Emilie ville vända om till "fast mark" igen



Havsis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0