Välkommen att utforska min blogg...

Ja så var den dagen över

Ingen älg idag tyvärr, men dagen var underbar och det var jätteskönt att sitta däruppe på passet Det var mycket älgspår och man hörde att hundarna fick upp en del, men ingen kom så man kunde skjuta.

Tog lite bilder (som vanligt) på passet och runt omkring och jag bara njöt av det vackra vädret och stillheten som bara finns i skogen.

Det var "lite" skymning när jag kom fram till poststället



 Men det blev snabbt ljusare



Visst är det en vacker vy jag hade



Nu har det blivit helt ljust och även solen kom fram



Här har jag nu "riggat" upp en skön plats att sitta på







Denna sittdyna är en gåva från Sergio - skön att sitta på



Här sitter jag nu och lyssnar i jaktradion. Man kunde höra olika jaktlag faktiskt
och det var mycket surrande *ler*



Kollar bara siktet  - ännu en gång - och det var okey



Jag tände också en liten eld för att grilla korven




Här kan man se hur älgen har trampat runt
(vet inte om man riktigt kan se det på fotot) men det var mycket tramp



Jag fick besök av en liten gullig groda - måste bara plåta henne/han






*Nästa jakt blir den 11 oktober*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0