Välkommen att utforska min blogg...

Nu är vi inne i maj månad

? Idag har vi den andra (2) maj 2008

Denna tid är ganska jobbig   iallfall för mig   När vår-floden kommer drar den en bit av min backe med sig _varje_ år. Snart har jag ingen väg att åka på upp till mitt hus.
Vi /jag och Sergio\ var ute en stund och "lagade" lite hål på vägen upp.


Det är en utmaning varje dag (denna årstid)  att ta sig upp och nerför backen  till var jag bor.
Det är ett bärande av sten och hålla "fyllhammaren" igång..........
Och för att inte tala om hur nyttigt för kroppen det är att verkligen låta kroppen arbeta "flin"

Men just nu har vi avslutat dagen med en mycket god middag framför tv-n och ett glas vin.

Kommentarer
Postat av: köping

Den backen känner man till....Minns du när vi gick upp för den i snön, som tur var kunde vi lämna packningen i bilen. Backen ger många fina minnen. Kram på er

2008-05-10 @ 16:48:46
Postat av: Barbro

Underbara vän.... visst minns jag :=)
Tack för titten och sköt om dig/er
Hälsa så mycket....kramar

2008-05-11 @ 12:18:14
URL: http://lillfjosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0