Välkommen att utforska min blogg...

Nostalgi


Jag och min storasyster

image101

Här har vi vuxit upp "lite"   

image102

Här åker jag vagnen, bredvid finns min syster, bror och mamma
image109

Min dotter Ann med vårt första föl på gården

image103


image104

Mina yngsta söner spelar minigolf......

image105

Robin på sin första cross

image107

Mina söner Robin och Przemek i bus-tagen

image108

Robin Przemek och deras kusin Oskar

image110

Przemek som ryttare på Asterix

image111

image112
Min far och min äldste son Erik

image113

Przemek som liten grabb

image114

Barnen åker efter Asterix

image115

Min första egenhändig gjorda animerade bild

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0