Välkommen att utforska min blogg...

Visst är livet underbart ?

Vaknar till en grå vanlig dag i livet.....
Ett väder som skulle kunna få en att tänka negativt..

Usch, det är grått och tråkigt ute   bara regn & rusk     hela jag känner mig grå SUCK

Men igentligen, varför kan man inte se skönheten i det gråa?  Bara tänka att vilken underbar dag det är, ytterligare en dag som man bara "nosat" på ännu, som ligger där alldeles orörd framför en...va? UNDERBART
Man riktigt känner för att "rocka loss"



Jag ser ut genom mitt fönster och det regnar och blåser..........
Det är sååå vackert... regnet glittrar på rutorna, blåsen får de vackra träden att böja sig i en natur-dans..

Nu skall jag fara iväg till mitt arbete och ikväll skall vi, ett gäng ut och leka på okänd ort, det skall bli skoj...

Ha en bra dag oavsett vilket väder ni har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0