Välkommen att utforska min blogg...

Bilbingo

Jag, min väninna  och våra ungdomar for på bilbingo på onsdagkväll i Tulleråsen.....
Som vanligt var man ju inställd på att förlora 
-  men jag VANN HIPP HIPP HURRA !!!!!!!!!!


Sov över hos min son och hans tjej på kvällen. Skulle hämta Sergio på tågstationen morgonen efter (12 juni)
Tåget var försenat på grund av en brand neröver i landet, så tåget hade fått tagit en omväg.
Han skulle anlänt 07 00 men kom först 10 00.  det var en mycket trött man som klev av morgon-tåget :=)

Vi for raka vägen hem och tog det lungt några timmar  för att sedan fara ut för att hämta hem hunden som rymde i samband med att man skulle ta in henne i huset.
Hon stack raka vägen för att leta rätt på Bosse (en hund-kompis)

Dagen avslutade vi med lite god mat och ett glas vin.

Idag
fredagen den 13 trettonde  vaknade jag ur-tidigt........det är bara +7 ute, men solen håller på att tränga sig genom molnen för att lite senare idag förhoppningsvis "smeka" våra kroppar med sina strålar :=))))

Nu skall jag väcka en UGGA-BUGGA man ur hans skönhets-sömn med en god kopp nykokt kaffe.
Vi höres............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0