Välkommen att utforska min blogg...

Nu är vi inne i juli månad..


Tiden går rasandes fort..man hinner inte med allt man vill göra.


animated gifsanimated gifs
Det blåser och regnar här uppe i jämtland idag , fast det har det gjort av och till de senaste dagarna, tyvärr. Vädret har blivit mycket mera nyckfullt på senare åren och vi i Sverige överaskas mer o mer av tromber. En otäckutveckling som man tydligen inte kan göra så mycket åt. Tromberna är sommarovädrets värstingar, hastigheten på en tromb i sverige kan vara upp till 150 kilometer per timme. De som uppstår i sverige är inte så kraftiga som i t ex USA, men nog så starka, att de kan förstöra hus.


Är ledig från jobbet idag och skall väl "stöka" på här hemma lite, imorgon skall jag skjutsa en god vän till tåget, han skall fara fara hem till Göteborg igen. jag själv skall iväg och behandla en hund och sedan arbeta några timmar. Skall också passa på att hälsa på min dotter och hennes familj. de bor inte så långt från mig.


Igårkväll hade vi Patric & Anki här på middag, vi hade jätte trevligt. Vi åt en god köttgryta,  en stor eloge till Sergio som tillagade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0