Välkommen att utforska min blogg...

Gorbaschov 5 År

Gorbaschov har nyligen fyllt 5 år
och fick naturligtvis en alldeles egen tårta.



Efter en sådan delicat "middag" blir man, med all rätt mycket trött



Här har man nu lagt sig tillrätta i soffhörnet för att sova en stund...

Om ni undrar...så tillhör denna lilla mäktiga, stiliga varelse min bror Börje

Och deras bofasta adress har de i Hässleholm

Här nedan ser ni den vackra kyrkan som står i Hässleholm




Här uppe i Jämtland skiner solen, det är "nästan" + 18 och mycket blåsigt.
Det är ganska skönt, för då får man vara "ensam" utomhus när man som jag nu skall klippa färdigt gräsmattan. Inte en endaste flygande hemsk insekt på flera mils avstånd     nåja, där tog jag väl i, men inga som ögat kan se, eller kropp kan känna....












Nu kan vi "ta fram bilen igen"

Bensinbolagen sänker priserna på bensin och diesel idag och ytterligare sänkningar är på gång....
Kanske man skall "hamstra" nu......
  innan de går upp igen...


Idag skiner solen över mig och förhoppningsvis alla som bor i Jämtland. Det är ca +34 i solen

Jag skall ut och klippa gräsmattan medans den är torr. Sedan blir det kanske lite fiske....vem vet.....
Önskar alla en     RIKTIG SKÖN DAG


Hmmm...klockan är nu 12 30 och termometern har krypit ner till + 20 i skuggan och det ser "lurt" ut på himmlen,,
Kanske ett åskväder på gång    

Förra veckan då åskan gick här över Åkersjön, så slog den ner på några ställen, bl a. slog den sönder datorn till en god vän.
 


Det viktigaste för en människa är att känna sig älskad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0