Välkommen att utforska min blogg...

Nu är det brått med "hö'jan"



Igår var det bråda dagar/timmar för att få in hö'et i Störåsen
 hos min dotter Ann och Bjarne.







Här kommer min son Robin körandes traktor och vagn full med hö...
Han är "huskut "bra på att köra traktor och lastbil



 Han backar mot rännan som skall fyllas med hö






Här har det blivit stopp i maskineriet
Inga problem när man har hjälpsamma grannar




Emilie och hennes farbror Robin övervakar så att allt går rätt till



Jag var där för att passa min lilla dotterdotter Evelina..ett litet charmtroll
Visst är hon sockersöt?





Min son Przemek poserar här med sin fina scout- skjorta
Han har varit en scout några år och är en stor natur-människa.



Här har han sitt namn på ryggen....



Visst är det en snygg ung man  smiley 026




Igår kom min ena sondotter Emilie från Stockholm upp till mig för att stanna 1 vecka


Här sitter "trollungen"  Emilie med min hund Tjorven




dog popsup

Visst är de söta ihop....



Emilie med sin farbror Przemek


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder.

Hälsa lilla Emelie Scoten och krama den lilla socker söta Krama också viftas

Kramiz

2008-07-09 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0