Välkommen att utforska min blogg...

Imorgon styr kosan ner mot Stockholm och mina söner

Imorgon skall jag bila ner till Stockholm och njuta några dagar med söner och barnbarn...det skall bli skönt och mycket trevligt. På tisdag sen, så kommer Sergio ner dit och vi skall "göra stockholm osäkert"
Nåväl, vi skall strosa runt och upptäcka staden, jag har visserligen varit därnere ett antal gånger, men Sergio har inte sett mycket mer än t ex Regeringshuset....... så det skall bli trevliga dagar innan vi far upp till Jämtland för att sedan fara vidare till Norge för att havsfiska.

Goda vänner skall bo på min gård och passa stället medans jag är borta....de är sååå jättegulliga


Några foton tagna då Anders & kattis var här på besök
Foton från den gångna vintern...

Här har Anders & Kattis kommit på ett vinterbesök



Det är härligt att se dessa "kyliga" bilder nu i sommarhettan :=))


Ander & Kattis poserar på en snödriva




Anders på Robins skoter



Och här ser vi Kattis på samma skoter




Här sitter Anders, Kattis och Christian i matsalen och umgås.
Anders och Christian är mina söner






För några dagar sedan var jag, Robin, Tanja och lilla Evelina nere i Tulleråsen och hälsade på Kathy & Tony. Här är några bilder från den dagen

Robin med hunden Wilma på deras trappa



Här studsar Tanja & Evelina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0