Välkommen att utforska min blogg...

Barnbarn på besök

Emilie Buss från Stockholm (här i fasters kök)



Emilie och hunden Groggen



En riktig spjuverunge



Emile



Emilie vet inte hur man gungar????



Nedan foton på Emilies kusin Evelina (mitt yngsta barnbarn)



Har gjort sig snygg i håret



Evelina älskar att spegla sig dagarna i ända



Men är ibland en riktig tuffing



Evelina och groggen



Groggen ,som denna hund heter är son till min tik och hundvisst är han stilig? 
Och en suverän älghund är han. Ägare: Bjarne & Ann



Här är Ann & Bjarnes björnhund som går vid namnet Hilervi





Min son Robin och hans tjej Tanja kom till Störåsen med kompisarna martin & Kattis
 för att dels hämta Emilie och dels för att tjejerna skulle rida på Anns hästar
nedan ser ni Cattis på hästen Gimmie



Här kommer Tanja på hästen Toddy och bakom kommer Kattis på Gimmie










Robin får "passa" Asterix medans de stora hästarna rids






Mormor / farmor håller ett vakande öga över allt....  :=))))








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker farmor/mormor = vackra barnbarn

2008-07-18 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0