Välkommen att utforska min blogg...

Inför älgjakten


Inför den stundande älgjakten måste alla skjuta godkända serier

Idag var jag ner till skjutbanan och testade några serier, men det gick inte så bra på löpande, Men det är bara till att ta nya tag. Skall iväg nu till veckan igen och avsluta det hela.

Här är några bilder från dagens övningar.

Jag själv



Inez och några jaktare i bakgrunden



Här inne står vi och skjuter på stående och löpande älg











Lite jakt-prat kan man tänka





Här har några dragit sig tillbaka :=)))



Här är "spåret" som älgen löper utmed





 


Här står Göran och sköter den springande älgen, jag hjälpte honom en stund med att markera kulhål. och de blev många under dagens gång





Inte lite kulhål minsann :=)










Kommentarer
Postat av: Petter

Du var den vackraste jägar/inna jag sett

2008-08-29 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0